Hasonló témájú könyvek

 

Ajánlott könyvek az e-kereskedelem és az online marketing területéről

 

Magyar nyelven

Albert-László Barabási: Behálózva – A hálózatok új tudománya. Magyar Könyvklub, Budapest, 2003.

Anderson, Chris: Hosszú farok. A végtelen választék átírja az üzlet szabályait. HVG Könyvek, Budapest, 2006.

Anderson, Chris: Ingyen! A radikális árképzés jövője. HVG Könyvek, Budapest, 2009.

Bányai Edit – Novák Péter (szerk): Online üzlet és marketing. Akadémiai Kiadó, Budapest, 2011.

Battelle, John: Keress! HVG Könyvek, Budapest, 2006.

Damjanovich Nebojsa: Keresőmarketing. Bagolyvár Könyvkiadó, Budapest, 2003.

Dunder Krisztián: Digitális sikertörténetek. Dunder.hu, Miskolc, 2011.

Elektronikus kereskedelem (könyv + CD). Krea Kft., Budapest, 2001.

Eszes István – Bányai Edit: Online m@rketing. Műszaki Könyvkiadó, Budapest, 2002.

Friedman, Thomas L.: És mégis lapos a föld. HVG Könyvek, Budapest, 2006.

Gladwell, Malcolm: Fordulópont. HVG Könyvek, Budapest, 2007.

Kápolnai András – Nemeslaki András – Pataki Róbert: E-business stratégia vállalati felsővezetőknek. Aula Kiadó, Budapest, 2003.

Miskolczy Csaba: Képernyők (h)arca. HVG Könyvek, Budapest, 2008.

Spector, Robert: Amazon.com. Alexandra Könyvkiadó, Pécs, 2000.

Szabó Katalin – Hámori Balázs: Információgazdaság. Akadémiai Kiadó, Budapest, 2006.

Tapscott, Don – Williams, Anthony D.: Wikinómia. HVG Könyvek, Budapest, 2007.

Weber, Larry: Marketing a hálón. HVG Könyvek, Budapest, 2008.

Zeff, Robin – Aronson, Brad: Reklám az interneten. Geomédia Szakkönyvkiadó, Budapest, 2000.

Zsuffa Ákos (szerk): E-kereskedelem. Századvég Kiadó, Budapest, 2002.

 

Idegen nyelven

Angol nyelvű könyvek

Chaffey, Dave – Ellis-Chadwick, Fiona – Johnston, Kevin – Mayer, Richard. Internet Marketing: Strategy, Implementation and Practice (4th Edition). Alexandria, VA: Prentice Hall, 2009.

Chaffey, Dave: E-Business and E-Commerce Management (4th Edition). Prentice Hall, 2010.

Kerpen, Dave: Likeable Social Media: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Generally Amazing on Facebook (And Other Social Networks). McGraw-Hill; 1st  edition, 2011.

Aldrich, Douglas F.: Mastering the Digital Marketplace: Practical Strategies for Competitiveness in the New Economy. Wiley; 1st  edition, 1999.

Brynjolfsson, Erik – Kahin, Brian: Understanding the Digital Economy: Data, Tools, and Research. The MIT Press; First Edition, 2000.

Schneider, Gary: Electronic Commerce, Course Technology. 8th edition, 2008.

Strauss, Judy: E-Marketing. Prentice Hall; 6th edition, 2011.

King, David – Jae K. Lee – Ting Peng Liang – Turban, Deborrah – Turban, Efraim: Electronic Commerce 2010 (6th Edition). Alexandria, VA: Prentice Hall, 2009.

Laudon, K.: E-commerce 2010, Business, Technology, Society. Pearson, Boston, 2010.

Miller, Michael: Selling Online 2.0: Migrating from eBay to Amazon, craigslist, and Your Own E-Commerce Website. QUE; 1st edition, 2009.

Rayport, Jeffrey F. – Jaworski, Bernard J.: e-Commerce. McGraw–Hill International Edition, 2001.

Fox, Scott: e-Riches 2.0: Next-Generation Marketing Strategies for Making Millions Online. AMACOM; 1st edition, 2009.

Start Your Own e-Business. Entrepreneur Press, 2005.

 

Német nyelvű könyvek

Meier, Andreas: eBusiness & eCommerce: Management der digitalen Wertschöpfungskette. Springer Berlin Heidelberg; Auflage: 2.,  2008.

Heinemann, Gerrit: Der neue Online-Handel: Erfolgsfaktoren und Best Practices. Gabler Verlag, Auflage: 3., 2010.

Hünerberg, R. – Heise, G. – Mann A.: Handbuch Online – Marketing. Landsberg, Verlag Moderne Industrie, 1996.

Oenicke, Jens: Online Marketing, Kommerzielle Kommunikation im interaktiven Zeitalter. Schaeffer-Poeschel Verlag Stuttgart, 1996.

Krisch, Jochen: E-Commerce für Fortgeschrittene: 50 Denkanstöße für den Online-Handel von Morgen, epubli GmbH, 2011.

Pispers, Ralf – Dabrowski, Joanna: Neuromarketing im Internet: Erfolgreiche und gehirngerechte Kundenansprache im E-Commerce. Haufe-Lexware, 2011.

Hörner, Thomas: Marketing im Internet. München, Deutscher Taschenbuch Verlag, 2006.

Kollmann, Tobias: E-Business. Grundlagen elektronischer Geschäftsprozesse in der Net Economy. Wiesbaden, Gabler Verlag, 2007.