E-könyvtár

E-könyvtár

A Digitális gazdaság című könyv kiegészítéseként lehetővé teszem néhány, az utóbbi években írt oktatási célú tanulmányom/cikkem letöltését (pdf formátumban) a honlapról. Ezek az anyagok az online marketing és az e-kereskedelem egy-egy részterületét fejtik ki.

A publikációk magáncélú, elsősorban az oktatást szolgáló felhasználását – a hivatkozás feltüntetése mellett (Dr. Eszes István, E-tanulmányok sorozat, www.digitalisgazdasag.hu) – engedélyezem, a kereskedelmi célú felhasználás (nyomtatott vagy elektronikus sokszorosítás) jogát fenntartom, ehhez előzetes megállapodás szükséges.

A magyar nyelvű szövegek helyes olvasásához az Acrobat Reader szükséges. A program ingyen letölthető erről a címről: http://get.adobe.com/reader/

Letölthető anyagok:

• A sarki online fűszeres, avagy milyen változások várhatók az e-kereskedelem területén
• A Web 2.0 megjelenése az üzleti életben
• Az e-kereskedelem Magyarországon és a fogyasztóvédelem
• Az értékesítési lánc változásai a virtuális térben
• Az Internet, mint információforrás használata
• Az online marketing képlékeny törvényei
• e-Kereskedelem
• e-Marketing
• Kicsi tű a nagy szénakazalban…Avagy az internetes keresőgép marketing néhány kérdése
• Kísérlet az e-business tevékenység üzleti modelljeinek a megfogalmazására és osztályozására
• Ma van a holnap tegnapja? Az idő és a tér dimenzióinak módosulása a virtuális térben
• Márkaképzés online környezetben
• Szóbeszéd marketing (WOM). A szóbeszéd marketing alkalmazási lehetőségeinek kiterjesztése a web kettes virtuális közösségekben.
• Választási kampány 1.5 és 2.0. Online eszközök a magyar politikai pártok kommunikációjában
• Várható változások az internet alapú üzleti stratégiákban
• Virtuális tér – valóságos üzlet
• Vírusmarketing
• Visszatérés a gyökerekhez – újból személyesen fogjuk ismerni a vevőinket? Perszonalizáció, az online marketing új, hatékony eszköze